Twój koszyk: Twój koszyk:
Produktów: 0|Łączna kwota: 0,00|przejdź do koszyka >>

Regulamin zakupów

Witamy w Internetowym Sklepie Netkomputer
Bardzo prosimy o szczegółowe zapoznanie się
z regulaminem naszego sklepu:

1. Faktury VAT
Jeżeli życzą sobie państwo fakturę VAT na zamówione towary prosimy o podanie numeru NIP w formularzu zamówienia i adnotację w polu uwagi. Jeżeli adres do faktury różni się od adresu dostawy proszę podać go również w polu uwagi. Faktura zostanie wysłana w paczce razem z zamówionymi produktami. Podane ceny są cenami brutto.

2. Gwarancja
Gwarancja na oferowane produkty podana jest w opisie każdego produktu. W przypadku konieczności dokonania naprawy gwarancyjnej prosimy o przysłanie niesprawnego sprzętu na własny koszt wraz z dokładnym opisem uszkodzenia na adres naszego biura handlowego: Netkomputer, ul. Batorego 16 lok. 122, 02-591 Warszawa.

W ciągu maksymalnie 14 dni roboczych usterka zostanie usunięta lub produkt zostanie wymieniony. W razie braku możliwości wymiany (brak dostępności towaru) zaproponujemy Państwu wymianę na inny o takich samych bądź lepszych parametrach.
Jeżeli produkt przekazany do nas do naprawy w ramach gwarancji będzie sprawny i nie będzie posiadał usterek wymienionych w opisie zostanie odesłany z powrotem na Państwa koszt.

W przypadku gdy odsyłany przez Państwa towar nie posiada opisu wady i nie jest ona od razu widoczna po uruchomieniu produktu zostanie on potraktowany jako sprawny i również zostanie odesłany na Państwa koszt.

Paczek wysłanych za pobraniem nie odbieramy, ze względu na brak możliwości sprawdzenia sprzętu jak i oceny wady sprzętu a tym samym oceny podstawy reklamacji.

Całkowita odpowiedzialność sprzedającego wobec kupującego ogranicza się do wysokości ceny zapłaconej za sprzęt, którego dotyczy reklamacja. W żadnym wypadku sprzedający nie odpowiada za szkody z tytułu utraty danych, informacji gospodarczych, zysków lub innych strat spowodowanych uszkodzeniami używanego sprzętu.

Towar musi posiadać nienaruszoną plombę gwarancyjną oraz kartę gwarancyjną jeśli została wystawiona!

Utrata gwarancji może nastąpić z powodu:

  • usunięcia plomb-nalepki gwarancyjnej,
  • uszkodzeń mechanicznych,
  • uszkodzeń spowodowanych celowo przez użytkownika,
  • uszkodzeń powstałych na skutek zdarzeń losowych, np. uderzeń pioruna itp.,
  • uszkodzeń wskutek niewłaściwego montażu, konserwacji, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • zainstalowania na komputerze nieoryginalnego lub nie licencjonowanego oprogramowania,
  • sprzętu noszącego ślady zalania cieczą.

Warunki gwarancji udzielanej na towary są ogólnie dostępne w formie elektronicznej i wydawane w postaci wydruku na żądanie. 

W przypadkach nietypowych nieujętych w niniejszej gwarancji należy skontaktować się z firmą w celu uzgodnienia indywidualnej formy załatwienia reklamacji.

3. Jak zamawiać
Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, należy wybrać interesujący Państwa produkt z danego działu i wcisnąć ikonkę "dodaj do koszyka". Po naciśnięciu pojawia się zawartość koszyka.

Jeśli chcą Państwo zamówić jeszcze inne produkty prosimy kliknąć "dalsze zakupy", jeśli chcą Państwo skasować produkt z koszyka prosimy wybrać "usuń" (przy tym produkcie), natomiast jeśli chcą Państwo zamówić większą ilość tego samego produktu prosimy o wpisanie odpowiedniej liczby w okienku i wciśnięcie ikonki "przelicz".

Gdy lista produktów w koszyku odpowiada temu co chcą Państwo zamówić prosimy o wybranie sposobu realizacji zamówienia i rodzaju płatności poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji a następnie o kliknięcie na ikonkę "dalej". Po tej operacji pojawi się formularz w którym należy wpisać dane osobowe takie jak imię, nazwisko czy adres. Dane te powinny być prawdziwe i dokładne, gdyż są podstawą do zrealizowania Państwa zamówienia, szczególnie prosimy o dokładne sprawdzenie poprawności adresu e-mail oraz numeru telefonu (w celu potwierdzenia zamówienia).

Po poprawnym wypełnieniu danych wystarczy już tylko nacisnąć przycisk "zamów". Spowoduje to przekazanie Państwa zamówienia do naszego systemu realizacji, wkrótce też otrzymają Państwo e-mail z automatycznym potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. W ciągu 1 dnia roboczego dostępnosć zamówionego towaru zostanie przez nas potwierdzona e-mailem lub telefonicznie, w przypadku zamówienia o większej wartości będzie to kontakt telefoniczny.

4. Koszt dostawy
Koszt dostawy ponoszony przez Państwa zależny jest od wagi i wielkości zamówionego towaru cena za wysyłkę podana jest zawsze na stronie opisu produktu.

Zamawiając kilka produktów w jednej przesyłce koszt wysyłki naliczany jest jednorazowo, według najwyższej ceny przesyłki spośród umieszczonych w opisie zakupionych produktów.

W przypadku odbioru zamówionego towaru w siedzibie firmy oczywiście nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat.

Zróżnicowanie kosztów wysyłki w zależności od wagi zamówionego towaru (która czasem przekracza 15 kg) pozwoliło nam na obniżenie jednostkowej ceny towaru. Dla klientów zamawiających pojedynczy produkt cena końcowa (do zapłacenia przy odbiorze) nie zmieniła się, natomiast w przypadku zamówienia wysyłkowo kilku produktów lub odbiorze osobistym w siedzibie firmy cena ta uległa znacznej obniżce.

Zakupiony towar wysyłamy  firmami kurierskimi K-EX i UPS.

Wszystkie paczki wysyłamy po wcześniejszej wpłacie na nasze konto:

67 9226 0005 0024 5632 3000 0010

Netkomputer Sebastian Wojdyga

ul. Topolowa 7/20

05-300 Mińsk Mazowiecki

Nie wysyłamy paczek pobraniowych.

Duże paczki zawierające monitor, komputer lub obudowę wysyłane są jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  • 25,00 zł (przy paczkach powyżej 30kg prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki)

Średniej i małej wielkości paczki zawierające napędy, dyski, płyty główne, procesor, pamięć, kartę graficzną, kartę sieciową, itp. wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich:

  • 12,00 zł koperta pamięci i procesory w ilościach do 5 sztuk
  • 15,00 zł paczka do 5kg
  • 20,00 zł paczka do 30kg

Odbiór osobisty w sklepie w Warszawie (ul. Kierbedzia 4 lok 316), po wcześniejszym ustaleniu mailowym/telefonicznym.

5. Termin dostawy
Na termin dostawy zamówionego towaru składają się: czas realizacji zamówienia (w większości przypadków 1-2 dni robocze) oraz czas dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie (z reguły jest to 24h od momentu wysłania i dotyczy dni roboczych). Czas dostarczenia przez firmy kurierskie jest od nas niezależny i w sytuacjach wyjątkowych może ulec wydłużeniu (głównie okres świąteczny i zimowy).

Może się zdarzyć że zamówiony przez Państwa produkt nie będzie dostępny, zostaną Państwo o tym poinformowani najpóźniej w czasie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia.*

Przypominamy, że istnieje również możliwość odbioru przesyłki na miejscu w siedzibie firmy w Warszawie przy ul. Kierbedzia 4 lok 316. Nie ponoszą wtedy Państwo kosztów wysyłki. Jeśli wybierzecie Państwo taką opcję, prosimy zaznaczyć to w formularzu zamówienia.
*Katalogi i cenniki przygotowane przez naszą firmę stanowią jedynie informację handlową i nie mogą być uznawane za ofertę w rozumieniu art. 66. Ust. 1 Kodeksu Cywilnego.

6. Ochrona danych osobowych
Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz 926 z pózn.zm.). Administratorem danych jest firma Netkomputer z siedzibą w Mińsku Mazowieckim przy ul. Topolowej 7/20. Jednocześnie informujemy, że kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Kupujący posiada również wiedzę o dobrowolności podania swoich danych.

ZAPRASZAMY DO CZĘSTEGO ODWIEDZANIA NASZEGO SKLEPU
I ŻYCZYMY PAŃSTWU WIELE SATYSFAKCJI Z UŻYWANIA
OFEROWANYCH PRZEZ NAS PRODUTKÓW!